+31 6 188 352 32 Klantenservice:  - Maandag t/m Vrijdag: 8:00 - 18:00
Nu GRATIS verzending binnen Nederland
No products in the cart.

Veelgestelde vragen

Hoeveel inch is voor mij geschikt?

Hoeveel inch is voor mij geschikt?

Dit hangt helemaal van de lengte af, maar over het algemeen kunt u gebruik maken van de volgende vuistregel:

Op leeftijd:
12-14  inch voor leeftijd van 3 tot 4 jaar
16       inch voor leeftijd van 4 tot 6 jaar
18       inch voor leeftijd van 4 tot 7 jaar
20       inch voor leeftijd van 5 tot 8 jaar
22       inch voor leeftijd van 5 tot 9 jaar
24       inch voor leeftijd van 8 tot 10 jaar
26       inch voor leeftijd van 9 tot 12 jaar
26 -28 inch voor leeftijd van 12 tot 90 jaar

Op Kledingmaat:
12 inch voor een kledingmaat van 92 – 104
14 inch voor een kledingmaat van 98 – 110
16 inch voor een kledingmaat van 104 – 110
18 inch voor een kledingmaat van 104 – 116
20 inch voor een kledingmaat van 116 – 122
22 inch voor een kledingmaat van 122 – 128
24 inch voor een kledingmaat van 128 – 140
26 inch voor een kledingmaat van 140 – 152

Kan ik de fiets wel zelf monteren?

Kan ik de fiets wel zelf monteren?

De fiets wordt in doos geleverd. Echter is de fiets al voor 90% gemonteerd. Bij de meeste fietsen is het enige wat gedaan moet worden het voorwiel, trappers, stuur en zadel monteren. Dit zijn echter altijd eenvoudige handelingen.

Hoe wordt er verzonden en hoelang duurt het?

Hoe wordt er verzonden en hoelang duurt het?

Verzendingen binnen Nederland vinden plaats met DHL, DPD, GLS, TNT of UPS. Over het algemeen geldt: Binnen 2-3 werkdagen is u bestelling thuis.
Echter zijn wij afhankelijk van meerdere partijen dus in minder dan 5% van de gevallen kan de fiets 1 of 2 dagen vertraging hebben.
Fietsen die afgemonteerd moeten geleverd worden doen er sowieso een dag langer over.

Wat zijn de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten?

Wij berekenen bij bestellingen boven de 50 € geen verzendkosten binnen Nederland. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €15.

Hebben jullie een showroom, waar ik de fiets kan uitproberen?

Hebben jullie een showroom, waar ik de fiets kan uitproberen?

Nee, om de kosten zo laag mogelijk te houden en daarmee u de allerbeste prijs te kunnen geven, hebben wij geen showroom. De fietsen worden direct vanuit een centraal distributiecentrum verzonden.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

– iDeal
– Bankoverschrijving
– Rembours (tijdelijk uitgeschakeld)

 

Wat is iDeal?

Wat is iDeal?

iDeal is ontwikkeld door ABN AMRO, ING en de Postbank en is de nieuwe standaard voor betalingen via internet in Nederland. iDeal sluit aan op de vertrouwde systemen van Internet Bankieren. Betalingen worden direct afgeschreven.
U kunt betalen d.m.v. iDeal met de volgende banken:

– Abn Amro
– Asn Bank
– ING Bank
– Rabobank
– Triodos Bank
– SNS Regiobank
– SNS Bank
– Frieslandbank
– Fortis Bank

Zijn alle fietsen op de website leverbaar?

Zijn alle fietsen op de website leverbaar?

In het algemeen zijn alle fietsen, die  op de site staan leverbaar. Ondanks zorgvuldige controle kan het gebeuren, dat sommige fietsen uitverkocht zijn. Dus raden wij u aan met ons contact op te nemen of de door u gezochte fiets nog leverbaar is.

Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?

Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?

Buiten onze prive werkuren zijn wij te bereiken van maandag t/m vrijdag van 17.00-20.00, zaterdag en zondag van 10.00-20.00 en op feestdagen van 10.00-20.00 op volgende telefoonnummer: (+31) 06 18 83 52 32

Zit er garantie op de fietsen?

Zit er garantie op de fietsen?

Op alle fietsen zit een jaar fabrieksgarantie op het frame. Echter zit deze garantie niet op de lopende onderdelen zoals wielen, banden, ketting, stuur, versnellingen etc. vallen dus niet onder de garantie.
Mocht dit bij u het geval zijn, dan vragen wij u foto’s te sturen naar info@centerbikes.nl.

Mijn fiets is met schade of incompleet geleverd, wat nu?

Mijn fiets is met schade of incompleet geleverd, wat nu?

In sommige gevallen kan het zo zijn dat een fiets incompleet of door transport met schade wordt geleverd. Indien dit bij u het geval is, willen wij u vragen hier foto’s van te maken en met een begeleidende e-mail naar ons toe te mailen. Wij zullen aan de hand daarvan actie ondernemen om het probleem te verhelpen. U kunt deze e-mail richten aan info@centerbikes.nl.

Ik heb de verkeerde fiets geleverd gekregen, wat nu?

Ik heb de verkeerde fiets geleverd gekregen, wat nu?

U kunt het beste contact met ons opnemen per e-mail. Zodat wij actie kunnen ondernemen om het probleem te verhelpen.

Ik heb een slot, krat, helm of andere accessoire bij mijn fiets besteld, maar waar blijft die?

Ik heb een slot, krat, helm of andere accessoire bij mijn fiets besteld, maar waar blijft die?

De fietsen en de accessoires worden door 2 verschillende distributiecentra verzonden. Het kan dus zijn dat deze op een ander tijdstip geleverd worden.

Ik wil mijn fiets retourneren, hoe werkt dit?

Ik wil mijn fiets retourneren, hoe werkt dit?

Indien u uw fiets wilt retourneren kan dit binnen 14 dagen. U kunt het beste een e-mail sturen naar info@centerbikes.nl met de vraag waar u de fiets naar toe moet sturen.

Ik heb mijn fiets geannuleerd of teruggestuurd.

Ik heb mijn fiets geannuleerd of teruggestuurd.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag teruggestort?Zodra wij de fiets ongebruikt en onbeschadigd hebben ontvangen, sturen wij de administratie een e-mail. Zij doen de terugbetalingen altijd binnen 5 dagen.

Wat zijn uw adresgegevens?

Wat zijn uw adresgegevens?

(Let op: Geen retour- of bezoekadres)

Centerbikes.nl

Molenbossen

Telefoonnummer: (+31) 06 18 83 52 32

info@centerbikes.nl